Корпоративная культура
Кодекс компанії
Кодекс компанії - це документ правил, якими керуються співробітники в своїй повсякденній діяльності. Новому члену нашої команди він допоможе успішно адаптуватися до вимог і адаптуватися в команді. У своїй роботі ми керуємося принципами ділового спілкування, прийнятого в міжнародному співтоваристві. Ми використовуємо клієнтоорієнтований підхід як до Клієнтів компанії, так і до співробітників компанії і прагнемо дотримуватися золотого правила життя і бізнесу: «В усьому, як хочете, щоб з вами чинили люди, те саме чиніть і ви з ними».
Співробітник – сила, що рухає наш бізнес вперед
Ми створюємо робочу середу, в якій кожен член нашої команди зможе реалізовувати свої амбіції та зробити свій внесок в довгострокове процвітання компанії на ринку. Ми враховуємо внесок кожного співробітника в загальний результат і заохочуємо його досягнення шляхом матеріального стимулювання. Ми поважаємо особисту думку співробітника і цінуємо проактивну позицію, ініціативність, вірність інтересам Компанії. Ми пропонуємо рівні можливості для просування по кар'єрних сходинках. Ми підтримуємо прагнення співробітників до професійного та особистісного розвитку. Ми є єдиною командою, результат роботи якої залежить від вкладу кожного. Ми ставимося один до одного з доброзичливістю, ввічливістю, взаємною повагою. Чесно і відкрито обговорюємо всі розбіжності, що виникають у процесі роботи. Ми не використовуємо інформацію, що отримана в компанії, в особистих цілях і не передаємо її третім особам. Ми сумлінно виконуємо свої посадові обов'язки, дотримуємося Правила внутрішнього трудового розпорядку і виконуємо розпорядження безпосереднього керівника.Співробітники Компанії – єдина команда, що націлена на досягнення стратегічних цілей
Ми уважно ставимось до потреб Робітників та намагаємось їх враховувати. Керівники поважають особисту гідність підлеглих і не дозволяють собі негативно забарвлених емоційних виразів і дій. При виконанні проектів співробітники суміжних підрозділів координують свої дії з діями колег. Будь-які питання, які можуть привести до конфліктних ситуацій обговорюються з безпосереднім керівником. У разі якщо необхідно прийняти нестандартне рішення, співробітники керуються в своїх діях інтересами Компанії. При спілкуванні один з одним, з Клієнтами, Постачальниками, співробітники дотримуються правил ділового етикету.Суспільство – важлива частина навколишньої середовища бізнесу
Ми заохочуємо участь співробітників в суспільній та благодійній діяльності. Ми схвалюємо пропозиції співробітників по оптимізації бізнесу. Співробітник має право брати участь у політичному житті Суспільства, але агітація на підтримку політичної чи іншої події заборонена. Ми створюємо сприятливе інформаційне поле і транслюємо Клієнтам, Партнерам і Співробітникам інформацію про компанію, її досягнення.Компанія дбайливо ставиться до свого головного ресурсу - співробітникам
Ми уважно ставимося до ресурсів, що надані в наше користування Клієнтами, Постачальниками, співробітниками. Ми дбайливо використовуємо матеріальні ресурси, що надані компанією. Ми не використовуємо статус в Компанії, інформацію і ресурси в особистих цілях. Ми прагнемо раціонально використовувати свій робочий і час колег, клієнтів, партнерів. Ми намагаємося мінімізувати вплив нашого бізнесу на навколишнє середовище і дбайливо ставимося до природних ресурсів планети. Компанія захищає конфіденційну інформацію, що в разі розголошення може спричинити збиток Клієнтам, Постачальникам, Компанії або співробітникам.
СпівробітникиНаймаємо за ставлення, вчимо навичкам Створюємо умови для виявлення і реалізації свого потенціалу «Ні» - виправданням, «Так» - пропозиціям Цінуємо раціональне використання часу\ресурсу Делегування - вивільнення простору Свобода - завдяки відповідальності Конструктивно протистоїмо і вирішуємо проблеми Фокус на результаті Заохочуємо за якість виконання Прагнемо до найнижчих втрат персоналу в галузіЗадоволений співробітник - задоволений клієнт Керівники: Залучення, вплив, наполегливість Стимуляція розвитку Конструктивне спілкування Самокритика Повага Бачення |
Системи якостіСтандартизація процессів Постійне поліпшення: пошук та впровадження екологічність оптимізації інноваційні рішення Підтримка ключових компетенцій Інформаційні технології - шлях до якості Зниження собівартості зі збереженням якості |
КлієнтиЧітко прояснюємо взаємні наміри і очікування Робимо «легкою» роботу з нами «У вас хаос в логістиці? - Тоді ми йдемо до вас!" Йдемо на обдумані ризики, надихаємо і винагороджуємо прораховані ризики Створюємо інноваційний і конкурентний продукт і послуги Критерій якості клієнта - задоволений клієнт! |
Культура«Один у полі не воїн» «Ми», а не «Я» Наша компанія - основа для інтегрованого зростання особистостей Організація - безумовний авторитет Втримання клієнтів і співробітників Дух підприємництва зв'язаний командою Насолода в творчих ідеях Використовуємо зміни і кидаємо виклик «статус кво» Стійкість в труднощах Конструктивна само- критика: вчитися на своїх помилках і успіхах Досягати результату з задоволенням Зріле ставлення до розбіжностей Корпоративна лексика Відмінна робота починається з креативної Команди Ми – Креативна Команда! |