Ім'я користувача

Пароль

UA RU EN

Митно-брокерські послуги

МИТНО-БРОКЕРСЬКІ ПОСЛУГИ

  • Більш, ніж 20 років успішної роботи на ринку митно-брокерських послуг України
  • Високопрофесійна команда митних брокерів і менеджерів
  • Ретельна підготовка пакету документів для проведення митного оформлення у відповідності з законодавством та з урахуванням вимог Клієнта
  • Довгострокова практика взаємодії з державними органами
  • Митне оформлення у всіх митних режимах, в митних органах України
  • Аналіз відповідності українських та європейських кодів ТНЗЕД і дозвільних документів
  • Великий досвід роботи з АТА Карнет і декларуванням у режимі тимчасового ввезення\вивезення
  • Рішення з тимчасового ввезення/вивезення виставок, концертів, конференцій
  • Професійні консультації з ЗЕД, аналіз документів, визначення кодів ТНЗЕД, інформування щодо необхідних документів з нетарифного регулювання для митного оформлення
  • Попередня робота з документами, ретельний аналіз ризиків до початку митного оформлення
  • Послуги зі сплати митних та інших платежів
  • Оформлення комплектних об’єктів
  • Навчання вимогам по відповідності міжнародним правилам боротьби з корупцією

Власний програмний продукт «Customs Data», ІТ рішення для митного оформлення та зберігання інформації:

  • Відстеження термінів дії сертифікатів та документів
  • Універсальне рішення для зчитування і розпізнавання інвойсів різних форматів TXT, XLS, PDF, DBF, CSV, DOC, XML, SAP IDoc etc. Дозволяє швидко розпізнати і імпортувати в базу даних необхідний обсяг даних в необхідної структурі
  • Надійна система перевірки помилок при декларуванні: вага, ціна, переклад, назву, країна, кількість, партія, доп. реквізити. Дозволяє уникнути людських помилок при декларуванні та скоротити ризики
  • Інтегрований обмін даними з MD office, QD pro. Дозволяє значно прискорити процес декларування
  • Унікальні механізми підбору перекладу і кодів ЗЕД. Прискорюють процес кодування і перекладу на підставі напрацьованих баз і опрацьованих алгоритмів
  • Система звітів і ключових показників. Дозволяє отримувати цінну аналітику / звіти для прийняття рішень
  • Повна база даних по деклараціях з 2005 року. Містить історію і напрацьований досвід роботи з різними індустріями
  • Автоматизація та інтеграція з програмним забезпеченням Клієнта за його запитом. Команда ІТ професіоналів допоможе Вам отримати максимальний ефект при потребі в автоматизації процесів
  • Автоматизовані рішення по індустріях: Мода, Косметика, Побутова хімія, Медицина, Телекомунікації, Запасні частини
  • Підготовка автоматизованих форм і видів звітності
  • Автоматизована система відстеження валідності документів
  • Власна система перевірки контрольних точок і результатів ефективності для моніторингу і аналізу з метою постійного покращення процесів

Офіс

ТОВ «НЕКСУС ЛОДЖИК»
Україна, м. Київ, вул. Метрологічна, 42, 7 пiд.
БЦ «Феофанія Сіті»


ISO 9001:2015